måndag 2 mars 2015

Veckoreflektion #6 27/02/2015

Nu går det trögt igen. Efter handledningen var jag full av inspiration, men när jag kom hem och gjorde klart det sista på kartan över biskopsgården försvann denna inspiration helt! Jag har befunnit mig i en art-block de senaste dagarna och känt mig väldigt långt bort från en livfull gestaltning. Jag kan inte längre sitta hemma och leta bland statistik och pilla på den digitala bilden i hopp om att hitta de mönster och sammanhang jag tidigare beskrivit. Jag måste komma ut! Nästa vecka tar jag med mig kameran ut för att fotografera texturer, oavsett om det är den idé som ger bäst resultat i slutändan eller inte så är det något fortfarande känner någon form av inspiration för. Generellt har jag tappat intresset för gestaltningen ganska kraftigt och förhoppningsvis får detta besök mig på rätt spår igen.

Till alla i klassen som skulle ha användning för en detaljerad översiktlig fy; använd gärna den karta som jag satt ihop, så mycket ni vill:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar